Det enda mätvärdet du behöver hålla koll på när du ska komma igång med kommunikationsarbetet

Jag brukar inte förespråka att skapa innehåll för sakens skull.

Men om du som elitidrottare, eller ni som förening/företag sitter fast, eller kämpar med att ens komma igång med ert kommunikationsarbete för att ni:

→ Drabbas av perfektionism
→ Inte vet vilka mål ni ska sätta
→ Stirrar er blinda på ert följarantal
→ Blir överväldigade av alla tips på nätet
→ och ”Vill hitta den optimala strategin först”

Då kan aktivitetsmål hjälpa er att komma loss!

För innan vi kan prata om optimering behöver det finnas något att optimera.

Och för att kunna sätta en relevant strategi, behöver vi data på vad som funkar och inte funkar.


Den kontinuiteten, de musklerna och insikterna bygger vi genom att stegvis öka vår aktivitetsnivå. Precis som med träning.

Jag lovar 👉 Börjar ni interagera, producera och publicera innehåll så kommer ni få feedbacken ni behöver för att sen kunna sikta in er på nya resultatmål.


PS. 1 dag i veckan är också kontinuerligt. Börja där.

Previous
Previous

Vad gör en idrottare attraktiv för sponsorer?

Next
Next

Hur Malmö FF planerar att ta över Europa – utan att tappa sina svenska fans